Porsche 911 Targa 4S Heritage to piękny ukłon w stronę motoryzacji lat 50tych. Mimo nowoczesnej, stylowej konstrukcji, dosłownie emanuje historią Porsche, nie ujmując przy tym jej współczesnym design’em.
Samochód trafił do Nas na kompletne zabezpieczenie lakieru i felg. Nie bez powodu – 911 Targa 4S Heritage wychodzi na świat tylko w 992 sztukach, dlatego istotne jest zachowanie samochodu w jak
najlepszym stanie. Jeśli również potrzebujecie zadbać o swój samochód w ten sposób, polecamy odwiedzić nasze studio detailingowe.
Tymczasem co do pracy nad 911tką, jest tu dość sporo do zabezpieczania. Auto wyznacza się wieloma nietypowymi elementami, które nadają mu wyjątkowości, takie jak lakier, felgi czy emblematy.
Ale zanim przejdziemy do smaczków, trzeba wspomnieć o tym co napędza Porsche. 3 litrowy, podwójnie doładowany bokser o mocy 450 koni mechanicznych i 530Nm momentu obrotowego. Co skutkuje w 3,6s do pierwszej setki i 304km\h prędkości maksymalnej.
Czym tak właściwie jest Heritage? Heritage Design Edition ma na celu zobrazować współczesną interpretację historycznych motywów marki i trzeba przyznać, że robi to świetnie.
Z zewnątrz na sam początek w oczy rzuca się wyjątkowy odcień lakieru. Bardzo głęboki i dostojny Cherry Metalic w połączeniu z nieco odważnymi, złotymi emblematami, nie pozostawia żadnych wątpliwości, mamy do czynienia z czymś naprawdę wyjątkowym. Białe oklejenie na drzwiach i błotnikach także nie pojawiły się bez powodu, stanowią one odwołanie do początków marki w świecie motorsportu. Idąc dalej, na pokrywie silnika znajduje się nietypowe oznaczenie z popisem Heritage. To symbol, które otrzymało Porsche 356 po pokonaniu 100 tysięcy kilometrów. Zostając przy temacie logotypów, współczesne logo marki zostało zastąpione oryginalnym herbem Porsche z 1963 roku. Felgi Carrera Exclusive Design przypominają kultowe obręcze Fuchsa.
Natomiast wnętrze Porsche 911 Targa 4S Heritage to kolejny ogromny ukłon w stronę 356 i lat 50tych. Ponownie zaczynając od kolorów i niespotykanych konfiguracji. Skórzane, dwukolorowe wykończenie – Bordeaux Red i Beige Atacama. Niezwykle zaskakujące jest sztruksowe wykończenie boczków w drzwiach i środkowych części foteli. Zegary zarówno cyfrowe jak i analogowe są podświetlane w „fosforowym”.
Wszystkie te operacje zaowocowały samochód, który dosłownie emanuje stylem, klasą, historią. Jest czymś kompletnie innym, wyjątkowym i niespotykanym. W pewien sposób pokazuje, jak wyglądały samochody Porsche w latach 50tych, pozostając dalej nowoczesnym i szybkim samochodem.
My także mamy zaszczyt współpracować z tą marką, dzięki czemu możemy zaprosić Państwa do zapoznania się z ofertami dotyczącymi samochodów Porsche.