Auta GT zawsze przyciągają uwagę mając jednocześnie rzeszę zwolenników jak i przeciwników. Samochody te mają spełniać w zasadzie jedno zadanie – być powodem do dumy producenta, dzięki równowadze zachowanej między sportowymi osiągami a codziennym komforcie z jazdy.
Bentley Continental GT
Bentley Continental to najbardziej ikoniczne GT ostatnich lat. Jedno z pierwszych aut w nowym rozdziale historii marki, dostępny w wielu różnych wersjach między innymi cabrio GTC czy czterodrzwiowy Flying Spur. Volkswagen wprowadził tym samym topowym markom nie lada konkurencję, dzięki nietuzinkowemu designowi całej gamy aut. Jeden z najszybszych drogowych Bentley’ów ma 6,0-litrowy silnik W12 generujący 567 KM przekazywaną na wszystkie koła, a by przy sportowej jeździe utrzymać kabinę auta w ciszy zaprojektowano specjalne uszczelki szyb. Ponadto nawet podwozie GT jest zaprojektowane tak, by było jak najbardziej płaskie –dla większej siły docisku, by uniknąć zawirowań powietrza, a przy jednoczesnym wykorzystaniu kanałów, chłodzić hamulce i jednostkę napędową. Bentley dzięki współpracy z dużym, niemieckim koncernem nie cierpi na wiele bolączek aut z małych firm motoryzacyjnych takich jak źle działająca klimatyzacja czy elektroniczne panale sterowania. Bentley Continental w naszej ofercie to auto od którego nie można oderwać wzroku. Oliwkowy lakier i brązowe wnętrze z drewnianymi akcentami, prawdziwie brytyjskie auto, które możesz nabyć w salonie samochodów luksusowych VCentrum już za mniej niż 200 000 tysięcy złotych!
BMW serii 6
BMW serii 6 przy swoich konkurentach można porównać nieco do aut kategorii „sleeper”, jednak dalej jest to wdzięczny design zapewniający poczucie wyjątkowości, bez zbędnego wyróżniania się. Stworzone na płycie podłogowej serii 5, ma dostarczyć swoim użytkownikom frajdę z jazdy autem GT, które wyjątkowo dobrze się prowadzi. Podobnie jak w większości samochodów tej klasy największym wrogiem inżynierów jest wysoka masa, jednak 1735kg jakie udało się osiągnąć w BMW, to całkiem satysfakcjonujący wynik. W naszym salonie aut luksusowych, proponujemy ciekawą wersję serii szóstej, dla kogoś, kto chce cieszyć się sportowymi emocjami za rozsądne pieniądze. 640i ma 3-litrowy silnik TWinpower, który generuje moc 319 koni mechanicznych, a wraz z 8-biegową automatyczną przekładnią tworzą fenomenalny, płynny zespoł napędowy i przyśpieszenie do „setki” w 5,4 sekundy.
Mercedes-Benz CL / S-coupe
Mercedes-Benz zdecydował się na wprowadzenie luksusowego GT w postaci CL’a (Coupe – Luxury). w 1992 roku. Ostatni CL500 ma pod maską V8’kę generującą 386 koni mechanicznych i ABC (active body control) czyli hydrauliczne zawieszenie. I to właśnie ono powoduje, że CL’em jeździ się tak dobrze. Zmniejsza ono stopień wychylenia na zakrętach, nie ‘nurkuje’ i niesamowicie powiększa komfort z jazdy. Od 2014 roku CL’a zastąpił S-coupe, a zmiana ta wyszła Mercedesowi na dobre, bo modele te odniosły ogromny sukces na rynku. Dzięki bardziej frywolnemu spojrzeniu na luksusową limuzynę, ‘eska’ w nadwoziu coupe ma bardziej sportowy charakter, jednak o komfortowej jeździe na tylnych fotelach nie musimy zapominać. Wersję S63 AMG napędza podwójnie doładowana V8’ka generująca moc 577 koni mechanicznych i zapewniająca sprint do 100 w 4,2 sekundy.
Ferrari 612 Scaglietti
Jeśli ktoś kocha klasyczny, kultowy dźwięk V12’ki od Ferrari, to właśnie taki otrzyma kupując 612 Scaglietti. Auto, które dla wielu ma zbyt zaokrąglone kształty i jest wręcz zbyt awangardowe, po pierwszej przejażdżce powoduje, że marzysz o tym, żeby znalazło się w Twoim garażu. Pomimo tego, że 612 może sugerować nam, że silnik ma pojemność 6,0-litrów wcale tak nie jest, gdyż w rzeczywistości jego pojemność wynosi 5,7-litra. Dopracowany układ wydechowy, który podkreśla dźwięk jednostki napędowej umieszczonej jak najbliżej środka sprawia, że słyszymy delikatne, przyjemne dla ucha dźwięki na biegu jałowym, aż do potężnego ryku, kiedy zbliżamy się do czerwonego pola. Egzemplarz, który możecie Państwo kupić w salonie samochodów premium VCentrum ma manualną skrzynię biegów, dzięki czemu emocje z jazdy są jeszcze większe, bo przypomnijmy tylko, że przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 612 Scaglietti to zaledwie 4,2 sekundy. Nadwozie auta jest wykonane z aluminium, jednak wnętrze auta to prawdziwe dzieło sztuki. Projektantom udało się połączyć nowoczesność z oldschoolem. Trójwarstwowa konstrukcja, kierownica, która nie jest jeszcze centrum dowodzenia nad całym autem, panel środkowy z wyświetlaczem i najważniejsze – gałka skrzyni biegów z aluminiową obudową, zupełnie jak w Testarossie.
Maserati Granturismo
W Modenie doskonale wiedzą, jak projektować auta, które będą chwytać za serce każdego miłośnika motoryzacji. V8’ka opracowana we współpracy z Ferrari, design Pininfariny z szeroką kratką z przodu i napęd na tył, czyli włoska recepta na jedno z najpiękniejszych GT w historii.
Szukasz auta GT ? Znajdziesz je w VCentrum!
Jeśli poszukujesz wygodnego GT, przyjedź do VCentrum, a znajdziesz idealny samochód dla siebie! W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę aut luksusowych różnych marek, a nasi specjaliści wysłuchają wszystkich Państwa oczekiwań, zabiorą na jazdy próbne i pomogą wyborze najlepszego. Zapraszamy do naszego salonu samochodów premium na ulicy Powsińskiej 69/71!
By być na bieżąco z nowinkami z podnośników naszego serwisu i najnowszymi autami premium w naszej ofercie, zapraszamy do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych: https://www.instagram.com/vcentrum/ oraz https://www.instagram.com/vcentrum/.