Jako autoryzowany dealer marki BRABUS przeprowadzamy modyfikacje samochodów Mercedes-Benz, które obejmują zarówno zmiany stylistyczne, jak również szereg zaawansowanych zmian technicznych. W efekcie tego powstaje BRABUS – synonim mocy oraz spektakularnych osiągów. Dziś z dumą prezentujemy naszą najnowszą realizację jaką jest BRABUS 800 – jedna z najmocniejszych odmian.
Po raz pierwszy w BRABUS Warszawa VCentrum zbudowaliśmy jedną z najmocniejszych wersji, jaką jest BRABUS 800. Projekt bazuje na modelu Mercedes-Benz G63 AMG w bardzo rzadkim kolorze Hyacinth Red Metallic. Samochód przeszedł cały szereg zaawansowanych modyfikacji oraz zmian, dzięki czemu powstał egzemplarz o niespotykanych osiągach.
Modyfikacja silnika – zestaw Power Xtra B40S-800
Najważniejszą zmianą, z punktu widzenia kierowcy, są parametry silnika. Zestaw podniesienia mocy Power Xtra B40S-800 odpowiada nie tylko za podniesienie mocy, ale również za wzrost maksymalnego momentu obrotowego. Składa się on z dwóch turbosprężarek BRABUS legitymujących się większą mocą, oraz dodatkowego modułu sterującego (integrującego się z układem sterowania silnikiem poprzez szynę CAN-Bus).
W efekcie tego moc wynosi 800 KM (+215 KM) a maksymalny moment obrotowy 1000 Nm (+150 Nm). BRABUS 800 do pierwszej setki rozpędza się jedynie w 4,1 sekundy.
Zawieszenie BRABUS 800 Ride Control
Uzbroiliśmy BRABUS 800 również w dedykowane dla niego zawieszenie. W porównaniu ze standardowym, zawieszenie BRABUS Ride Control zapewnia szybszą i bardziej precyzyjną reakcję samochodu, większe odbicie oraz lepsze właściwości w warunkach terenowych. Dodatkowo regulacja typu coilover pozwala na obniżenie zawieszenia do 45 mm bez pogorszenia właściwości trakcyjnych oraz komfortu jazdy.
Zawieszenie jest podłączone do standardowego regulatora Dynamic Select, który umożliwia wybór różnych ustawień nie tylko zawieszenia, ale również układu napędowego, układu kierowniczego oraz systemów wspomagania.
Zmiany wizualne BRABUS 800
Aby podkreślić drapieżny charakter tego samochodu, BRABUS 800 został wyposażony w pakiet Widestar. Samochód zyskał zatem nowe, bardziej masywne zderzaki (przedni zderzak wyposażony jest w oświetlenie LED). Obowiązkowo poszerzone zostały nadkola, które mają wbudowane podświetlenia progów. Aby nikt nie miał wątpliwości, że to BRABUS, na atrapie chłodnicy gwiazda Mercedesa ustąpiła miejsca logotypowi BRABUS w postaci dużej litery B. Co więcej litera ta jest w kolorze nadwozia samochodu. Na tym jednak nie koniec.
Logo BRABUS jest widoczne na karbonowej nakładce zamontowanej na masce samochodu, a czerwone oznaczenia z nazwą tunera zostały umieszczone pod bocznymi lusterkami. Zamontowaliśmy karbonowa nakładkę (połysk) także na pokrywie silnika. Aby zadbać o lepszą widoczność w trudnych warunkach oświetleniowych, na dachu również zamontowaliśmy listwę ze światłami LED. Spojler, który zastosowaliśmy z tyłu, zwiększa siłę docisku i zapewnia lepszą wydajność dzięki ulepszonej aerodynamice.
W takich samochodach, jak BRABUS 800 karbonu nigdy za wiele, dlatego pakiet Widestar uwzględnia również nakładkę z karbonu na koło zapasowe.
Wewnątrz logo BRABUS widać na dywanikach (również w bagażniku), manetkach zmiany biegów przy kierownicy, aluminiowych nakładkach na pedały, aluminiowych rygielkach do blokowania drzwi oraz nakładkach progowych ze stali nierdzewnej posiadających podświetlane logo BRABUS.
Ukoronowaniem tego jest układ wydechowy BRABUS z aktywnie sterowanymi klapami, który zamontowaliśmy w BRABUS Warszawa VCentrum składający się z dwóch tłumików bocznych. W wersji czarny chrom nie tylko wyglądają bardzo agresywnie, ale również dźwięk jest jedyny w swoim rodzaju. Podobnie zresztą jak każdy egzemplarz, który opuszcza BRABUS Warszawa VCentrum. Skontaktuj się z nami i zostań posiadaczem wyjątkowego samochodu, jakim jest BRABUS.