Duża, paliwożerna i kanciasta. A mimo to jest jednym z najbardziej pożądanych aut. Mercedes klasa G przyszła na świat jako samochód do zadań specjalnych lecz szybko przeobraziła się w luksusowego SUV-a. Każda kolejna generacja przechodzi pewne zmiany, ale kształt nadwozia od lat pozostaje ten sam. Jako serwis i dealer samochodów premium oraz autoryzowany dealer BRABUS nie tylko oferujemy sprzedaż i serwis klasy G, ale również tuning.
Patrząc dziś na ceny oraz wykończenie aż trudno uwierzyć, że Mercedes klasa G był projektowany na potrzeby wojska. Plan zakładał stworzenie samochodu, który poradzi sobie w każdym terenie a jego wnętrze ma pomieścić żołnierzy uzbrojonych po zęby. Pierwsza generacja ujrzała światło dzienne w 1979 roku.
Już nie wojskowy a luksusowy
W latach 80-tych Mercedes klasa G trafił do Watykanu w roli Papamobile a w 1990 roku na świat przyszła kolejna generacja oznaczona jako W463, która zapoczątkowała nową erę dla tego auta. Klasa G mogła już bowiem oferować poduszkę powietrzną, skórzaną tapicerkę i kilka innych udogodnień, dzięki którym Mercedes klasa G przestał być topornym samochodem dla służb, a zaczął zwracać uwagę artystów i przedstawicieli świata biznesu.
Dziś Mercedes klasa G regularnie odwiedza nie tylko nasz serwis samochodów Mercedes-Benz, ale również jest dostępny w naszej ofercie sprzedaży samochodów premium. Mimo, że kształt nadwozia klasy G zdaje się drwić z aerodynamiki a jego masa przekracza 2,5 tony, to silniki, jakie są oferowane pod maską, zapewniają doskonałe wrażenia z jazdy. Jeżeli jednak ktoś odczuje deficyt mocy, może sięgnąć po więcej.
Mercedes G63 AMG czyli coś dla najbardziej wymagających
Na samym szczycie, jeżeli chodzi o cenę oraz osiągi, stoi wersja G63 AMG. To już coś znacznie więcej, niż luksusowa terenówka. Pod maską pracuje 4-litrowe, benzynowe V8 biturbo generujące moc 585 KM, które z topornej i ciężkiej G-klasy czyni maszynę o wybitnych osiągach. Dowód? Jedynie 1,7 sekundy do 50 km/h oraz 4,3 sekundy do pierwszej setki. Biorąc pod uwagę bardzo dużą masę tego samochodu, a także absurdalny współczynnik oporu powietrza, jest to doskonały wynik. Jednocześnie Gelenda nadal pozostaje prawdziwym samochodem terenowym wyposażonym w trzy blokady mostów.
Więcej, niż G63 AMG czyli BRABUS
Zgodnie ze starym powiedzeniem „apetyt rośnie w miarę jedzenia”. Kto zatem chce być posiadaczem klasy G jedynej w swoim rodzaju, tego zapraszamy do naszej siedziby ul. Powsińska 69/71. Jako autoryzowany dealer BRABUS w Warszawie wykonujemy modyfikacje obejmujące zarówno wygląd samochodu, jak również jego parametry. W efekcie naszych prac powstaje samochód o znacznie lepszych osiągach zapewniających niezapomniane wrażenia z jazdy.
Na swoim koncie mamy liczne realizacje BRABUS 700, który bazuje na G63 AMG. Za pomocą pakietu Widestar nadajemy Gelendzie bardziej muskularnego wyglądu. To efekt zamontowania m.in. zmodyfikowanych zderzaków, progów oraz nadkoli, które sprawiają, że nadwozie G63 AMG jest szersze. Samochód zyskuje również znacznie większe koła (średnica od 20 do 24 cali), sztywniejsze zawieszenie oraz układ wydechowy BRABUS. Osiągi? Jeszcze lepsze. Za pomocą pakietu BRABUS 700 PowerXtra podnosimy moc do 700 KM a moment obrotowy do 950 Nm.
Wisienką na torcie jest BRABUS 800, jaki zbudowaliśmy na bazie G63 AMG. W przypadku tego egzemplarza moc została podniesiona aż do 800 KM a maksymalny moment obrotowy do 1000 Nm. Auto oczywiście przeszło również szereg modyfikacji związanych z wyglądem nadwozia i wnętrza. Zmieniony został również układ wydechowy i zawieszenie, ale na uwagę zasługuje fakt, że BRABUS 800 rozpędza się do pierwszej setki w 4,1 sekundy. Więcej na jego temat przeczytacie TUTAJ.
Jeżeli interesuje Cię zakup klasy G, koszty jej serwisowania lub chcesz być posiadaczem BRABUS, to skontaktuj się z nami.