Rok 2019 obfitował we wspaniałe premiery motoryzacyjne. Wśród nich były zarówno takie, które ucieszą każdego miłośnika prawdziwej motoryzacji takie jak BRABUS G V12 900, jak i fanatyka najnowszych technologii czyli Rimaca Concept Two. Poniżej przypomnimy te które najbardziej zapadały w naszą pamięć. Przedstawimy też auto, które wśród aut wybranych w każdym z kwartałów 2019 roku, zostało wyróżnione jako najlepsza premiera motoryzacyjna 2019 roku zdaniem naszego prezesa, Jacka Chmielewskiego.
I kwartał 2019 roku
Początek roku to przede wszystkim mnóstwo niesamowitych premier, które odbyły się podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie ( naszą relację z tego wydarzenia możecie obejrzeć TUTAJ). Największą gwiazdą był Koenigsegg Jesko, który wszystkich zachwyca niesamowitą mocą, aż 1600 KM! Ujrzeliśmy wówczas także Lamborghini Aventadora SVJ Roadster i Huracana EVO, następcę 488 GTB, Ferrari F8 Tributo, ekstrawaganckie BMW X7, Audi E-tron GT, Continetala GT w wersji Mulliner czy najnowszą Toyotę Suprę, którą już licznie możemy oglądać na naszych drogach. Oprócz premier największych wyjadaczy na rynku motoryzacyjnym, zaprezentowały się również nowi gracze. Jest to między innymi Pininfarina, która zdecydowała się na produkcję własnego auta, czyli Battista, a także elektryzujący Rimac z modelem C Two, który dzięki 4 zamontowanym silnikiem generują moc 1914 KM!
Cały materiał o najciekawszych premierach I kwartału 2019 roku przeczytacie TUTAJ!
II kwartał 2019 roku
Drugi kwartał roku nie obfitował w tak liczne premiery, jednak i one powodowały przyśpieszenie tętna u petrolhead’ów. Wyjątkowy projekt Ferrari P80/C, stworzony na specjalne zamówienie jednego z klientów. Wiosną, dwójka brytyjskich wyjadaczy zaprezentowała swoje nowości – Mclaren i jego najnowsza definicja segmentu auta Gran Turismo, nosząca nazwę…GT, superlekki, superwygodny i superszybki. Aston Martin natomiast pokazał jak będzie wyglądać wersja kabrio, osiągająca prędkość 340 km/h (a pamiętajmy, że to wersja Volante!!!) jednego z najbardziej chwalonych projektów marki ostatnich lat, czyli DBS’a Superleggery.
Cały materiał o najciekawszych premierach II kwartału 2019 roku przeczytacie TUTAJ!
III kwartał 2019 roku
W III kwartale 2019 roku odbyły się prestiżowe targi IAA Frankfurt (więcej o premierach,które odbyły się podczas IAA Frankfurt znajdziecie TUTAJ I TUTAJ) , które podobnie jak targi w Genewie przyniosły ze sobą mnóstwo premier. Tą, która jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych premier zarówno w 2019 roku, historii motoryzacji i marki Porsche. Taycan, jest niezwykłym połączeniem sportowego wozu z elektromobilnością. Prócz Porsche, niesamowite emocje zaserwował, bliski naszemu sercu BRABUS, za sprawą G V12 „ONE OF TEN” czyli limitowanej do 10 sztuk, niesamowicie wyjątkowa edycja kultowej G-klasy. III kwartał przyniósł też kolejne łamanie barier prędkości – dzięki Chironowi Super-Sport 300+, którego prędkość maksymalna wynosi 490 km/h! Prócz tych wyjątkowych 3 aut, poznaliśmy także najnowsze wcielenie Land Rovera Defendera, jak i Sian czyli kolejną już wariację Lamborghini na bazie Aventadora.
Cały materiał o najciekawszych premierach III kwartału 2019 roku przeczytacie TUTAJ!
IV kwartał 2019 roku
Ostatni kwartał 2019 roku przyniósł wiele burzliwych i kontrowersyjnych premier. Jest to pierwszy elektryczny Ford Mustang Mach-E, który w dodatku przybiera postać SUV’a, pierwszy absurdalny pick-up Tesli czyli nieprzypominający konwencjonalnego wozu CyberTruck i pierwszy SUV pod szyldem Astona Martina czyli DBX. Ferrari zaprezentowało także aż 5 premierę 2019 roku, inspirowaną latami ’50 i ’60 Ferrari Romę bazująca na Portofino, a Mclaren Elvę, czyli najlżejsze auto wyprodukowane przez Brytyjczyków.
Cały materiał o najciekawszych premierach IV kwartału 2019 roku przeczytacie TUTAJ!
Najlepsza premiera motoryzacyjna 2019 roku zdaniem Jacka Chmielewskiego
„ G klasa czyli „Gelandewagen” to mocny, terenowy samochód przeznaczony dla armii. Pierwotne założenie było takie, że pomimo tego auto ma mieć maksymalny poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Produkowany od połowy lat 70 wdarł się na salony w swoich luksusowo- sportowych odmianach AMG na początku 2000r. Dla mnie jako pasjonata mocnych i ekstremalnie mocnych aut właśnie tutaj zaczyna się najlepszy moment G klasy. Od modelu G55 AMG poprzez jego kolejne odmiany: G63 AMG, G63 AMG 6×6, G500 4×4, G63 AMG Crazy Colors, G65 AMG i ostatecznie rok 2018 i całkowicie zmieniony model 464, oczywiście w wersji 63 AMG. Wszystkie wyżej wymienione modele AMG były na celowniku Brabusa, który robił z nich to czego fantazja AMG nie obejmowała;)
Moim faworytem są najnowsze wcielenia Brabusa G klasy w wielu niepowtarzalnych wersjach.”.
To był wspaniały rok!
Dziękujemy Wam wszystkim za zaufanie, którym darzycie naszą firmę i życzymy spełnienia wszystkich, w szczególności motoryzacyjnych marzeń!
Zapraszamy także do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych: https://www.instagram.com/vcentrum/ oraz https://www.facebook.com/VCENTRUM/