Lamborghini Huracan Evo RWD
Obecnie najmniejsze Lambo w gamie doczekało się wersji wyłącznie z napędem na tylną oś. Poliftowy Huracan ma dokładnie ten sam silnik, co jego czteronapędowy odpowiednik. Jego osiągi są znacznie słabsze. V10 w Evo RWD ma o 30 KM mniej, przez co o 0,4 sekundy wolniej osiąga też prędkość 100 km/h, natomiast daje purystyczną frajdę z jazdy!
Toyota Yaris GR
Toyota dominuje w produkcji cywilnych i słynących z niezawodności aut, nie należy jednak zapominać o sportowej historii marki. Swoje doświadczenie wykorzystują w motorsporcie – w Rajdowych Mistrzostwach Świata, wyścigach NASCAR czy na Dakarze. W ubiegłym roku do klientów trafiły pierwsze egzemplarze legendarnej Supry, w piątej już odsłonie. Teraz pokazują własnego hot-hatcha, czyli Yaris GR. Ma ona napęd na 4 koła, a z trzycylindrowego, turbodoładowanego 1,6l Toyocie udało się wykrzesać 261 KM (!!!) i 360 Nm. Wygląd auta, również nabrał sportowego charakteru. Stało się tak dzięki poszerzonym błotnikom i agresywnym wlotom powietrza. Z cywilną wersją łączy ją jedynie antena radiowa, lusterka i reflektory.
Play Station 5? Nie, Vision S
Sony ma wszystkie najnowsze technologie, a tym razem zamiast zaawansowanej technologicznie konsoli, zaprezentowali elektrycznego Vision S z systemem autonomicznej jazdy. Sony było jednak bardzo oszczędne w deklaracjach na temat przyśpieszenia czy zasięgu auta na jednym ładowaniu.
Porsche Cayman GTS
W Caymanie GTS pojawi się czterolitrowa sześciocylindrówka o mocy 384 KM, aktywne zawieszenie PASM, oraz dyferencjał o ograniczonym poślizgu, przekazujący moment obrotowy na koło, które aktualnie tego wymaga, co ucieszyło wszystkich miłośników Porsche i nie tylko. Jednak z gorszych wiadomości – inżynierowie zabrali mu niesamowitą skrzynię PDK.
Cadillac Escalade
Fakt, że w VCentrum jesteśmy wiernymi fanami Escalade jest wszystkim dobrze znany. Prezentowaliśmy Wam w artykule TUTAJ . W tym miejscu, przypominamy Państwu również o możliwości wynajmu naszego Eslacalade. Kilka dni temu miała miejsce premiera jego najnowszej odsłony. Podobnie jak swój poprzednik, najmocniejsza wersja pod maską skrywa V8’kę z 420 KM do dyspozycji, albo bardziej ekonomiczną dieselowską wersję z rzędową szóstką. Już poprzednia generacja zachwycała wykorzystaniem licznych, najnowszych technologii, jednak nowy Cadillac to niemal nowoczesne kino na kołach – znajdziemy ekrany o łącznej przekątnej 38 cali.
BMW iX5
Między wielką trójką motoryzacyjnych mocarstw zawsze panuje ogromna rywalizacja. Trwają testy IX3, na przyszły rok planowana jest prezentacja I4, a teraz wycieka coraz więcej zdjęć IX5 iNext. Mimo ponad roku do oficjalnej premiery, już wiemy, że BMW postawi na minimalistyczny design wnętrza i ogromne ekrany dotykowe. Chodzą słuchy o domniemanym zasięgu, sięgającym ponad 400 KM na jednym ładowaniu. Jaki jednak będzie w rzeczywistości, dowiemy się dopiero za jakiś czas.
Na zakończenie – by nie ominąć naszych kolejnych realizacji modeli BRABUS, nowinek z podośników naszego serwisu, ani najnowszych aut premium w naszej ofercie, zapraszamy do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych: HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/VCENTRUM/ oraz HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/VCENTRUM/ a także dedykowanych marce BRABUS: https://www.instagram.com/brabuswarszawa_vcentrum//